تبلیغات
هر چی که در باره ی بازی بخوای این جاست

هر چی که در باره ی بازی بخوای این جاست
فقط بازی 
قالب وبلاگ
تبلیغات




نظر سنجی
کدام بازی انلاین را می پسندید










تا کنون به معرفی 20 نفر از افراد تأثیرگذار صنعت گیم در سال 2011 پرداختیم. در این قسمت که آخرین بخش از این سری از مطالب است، 10 نفری را معرفی می کنیم که بیشترین تأثیر را در سال 2011 در صنعت گیم ایجاد کردند.

میشل آنسل (Michel Ancel) خالق بازی Rayman Origins

در زمانی که بازی های اکشن مدرن، بازار را به تسخیر خود درآورده اند، Rayman Origins یک عنوان بلند پروازانه و شگفت انگیز بود. میشل آنسل سازنده این عنوان، این سری از بازی ها را به دوران کلاسیک برد و یک مجموعه فوق العاده را در سال 2011 راهی بازار کرد. آنسل ایده هایی را در این بازی زنده کرد که از یاد بسیاری از بازیکنان رفته بود و بازیسازان قدیمی نیز به آن توجهی نمی کردند.

ایجی آئونوما (Eiji Aonuma) تهیه کننده بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword

آقای آئونوما بیش از یک دهه است که روی سری بازی های Zelda کار می کند و لحظات به یاد ماندنی ای را در آن ها خلق کرده است. او تیمی جدید برای ساخت این بازی به وجود آورد تا استانداردهای تازه ای در استفاده از کنترلرهای Wii و تغییرات اساسی ای را در این بازی ایجاد کند. آئونوما با تغییراتی که در این عنوان ایجاد کرد، باعث به وجود آمدن یکی از بهترین بازی های Zelda شد.

پاتریک کمپبل (Patrick Campbell) یکی از خوره های بازی

این بازیکن 21 ساله، سالی پر سر و صدا را در صنعت گیم پشت سر گذاشت. او در سن 14 سالگی یکی از دست هایش را به دلیل بیماری از دست داد، اما این موضوع باعث نشد تا او از دنیای بازی ها خداحافظی کند. او اکنون با دست چپش بازی می کند و کنترلر به دست می گیرد و خودش را به عنوان یکی از خوره های بازی معرفی کرده است. او به راحتی با یک دست می تواند بازی های مختلف را انجام دهد.

اریک چاهی (Eric Chahi) طراح بازی From Dust

اریک چاهی بازیساز معروفی است و ساخته هایی مانند Another World و Heart of Darkness را در کارنامه خودش دارد. او سال ها بود که صنعت گیم را ترک کرده بود، اما با ایده ای بسیار جالب بازگذشت. او با خلق بازی From Dust که به صورت دانلودی راهی بازار شد، ایده های جدیدی را به وجود آورد. چاهی حالت هنری و فضای بسیار تازه را در این بازی به وجود آورده بود.

پل دینی (Paul Dini) نویسنده بازی Batman: Arkham City

با گذشت 4 سال، علاقه مندان به کتاب های Comic نام پل دینی را به خوبی می شناسند. او یکی از مهمترین افرادی است که در خلق انیمه های Batman نقش داشته است. وی روی انیمیشن های Superman و Justice League Unlimited نیز نظارت داشته است. دینی بیشتر شهرتش در دنیای بازی ها را به دلیل خلق داستان دو بازی Arkham Asylum و Arkham City بدست آورده است. دو بازی ای که به عنوان بهترین بازی های ساخته شده از روی ابرقهرمان ها شناخته می شوند.

جیمی فالون (Jimmy Fallon) مجری یکی از برنامه های Talk Show معروف

صنعت بازی های کامپیوتری آنقدر معروف شده که می تواند مخاطب های یک برنامه تلویزیونی را چندین برابر کند. جیمی فالون از جمله مجری هایی است که با استفاده از بازی های کامپیوتری به خوبی خودش را مطرح کرد و به چهره ای شناخته شده در دنیای بازی های تبدیل شد. او در برنامه هایش بازی هایی مانند Uncharted 3 و Battlefield 3 را به نمایش درآورد و افرادی مانند رجی فیلز-ایم (Reggie Fils-Aime) از Nintendo و کودو سونودا (Kudo Tsunoda) خالق Kinect را دعوت کرده است.

هارولد گولدبرگ (Harold Goldberg) نویسنده کتاب All Your Base Are Belong To Us

 All Your Base Are Belong To Us کتاب بسیار خوب و خواندنی ای است. تاریخ صنعت گیم را می توان در این کتاب مطالعه کرد و اطلاعات بسیار خوبی را از آن بدست آورد. اما نوع داستان این کتاب به صورتی است که در هر فصل آن به خوبی با احساسات خواننده بازی می شود و آن ها را در فضای کتاب قرار می دهد. هارولد گولدبرگ نویسنده این کتاب، تاریچه ای از صنعت گیم نوشته که در واقع ریشه در زندگی شخصی اش داشته است.

دن گریناوالت (Dan Greenawalt) کارگردان استودیوی Turn 10

استودیوی بازیسازی Turn 10 به طور متوسط هر 2 سال یکبار، یک نسخه جدید از سری بازی های Forza را راهی بازار می کند و این در حالیست که هر نسخه از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. بدون شک خلق بازی ای که بتواند همیشه بهترین استانداردها را در خودش قرار دهد، کار آسانی نیست. بازی Forza Motorsport 4 بهترین بازی رانندگی ای است که تا کنون راهی بازار شده، اما این سری از بازی ها و استودیوی Turn 10 موفقیتشان را مدیون دن گریناوالت است. آن ها گرافیک، فیزیک، صدا و تجربه فوق العاده ای را در Forza 4 به وجود آوردند.

میکائیل هد (Mikael Hed) رئیس استودیوی Rovio

بازی Angry Birds در واقع سوژه داغی در سال 2011 نبود. این بازی در سال 2009 برای تلفن های همراه عرضه شد و در سال 2010 موفقیت های بسیاری را کسب کرد. اما رئیس این استودیوی بازیسازی آقای میکائیل هد (Mikael Hed) با خلق یک بازی 0.99 دلاری برای iPhone یک سرگرمی بسیار بزرگ را در دنیا به وجود آورد. محبوبیت Angry Birds به قدری افزایش پیدا کرد که در سال 2011 استودیوی Rovio یک Board Game نیز برای آن عرضه کرد و یک فیلم کوتاه نیز برای آن ساخت. این کارها باعث شدند که Angry Birds دوباره در سال 2011 مورد توجه همگان قرار بگیرد.

امی هنیگ (Amy Hennig) کارگردان استودیوی Naughty Dog

امی هنیگ سال هاست که در صنعت گیم حضور دارد، اما فعالیت او در سری بازی های Uncharted شهرتش را چندین برابر کرد. با شنیدن نام Uncharted قطعاً نام او را نیز به یاد خواهید آورد. او داستان بسیار عالی ای را برای این سری از بازی ها خلق کرد.




[ شنبه 17 دی 1390 ] [ 03:47 ب.ظ ] [ مهدی ف.خ ]
.: Weblog Themes By CoolWallpapers.ir :.
تبلیغات




درباره وبلاگ


امیدوارم توی این وبلاگ بهتون خوش بگذره

آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب
ابزار وبلاگنویسان
http://www.pardisgame.net/refral/ref?37248 Free counters!









Online User

بازی آنلاین



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم


ساخت کد موزیک