تبلیغات
هر چی که در باره ی بازی بخوای این جاست

هر چی که در باره ی بازی بخوای این جاست
فقط بازی 
قالب وبلاگ
تبلیغات




نظر سنجی
کدام بازی انلاین را می پسندید










سایت Nowgamer مصاحبه ای با آقای تاد بتی (Todd Batty) تهیه کننده بازی SSX داشته که توجه شما را به آن جلب می کنیم.



NG: شما SSX را Burnout روی برف می دانید و زیاد هم NFS: Hot Pursuit بازی می کنید. به نظر طرفدار پر و پا قرص Criterion هستید.

بتی: دقیقاً، من یکی از طرفدارهای بزرگ بازی های این استودیو هستم. آن ها فوق العاده با استعداد هستند و هر بازی ای که بسازند را تجربه می کنم.

NG: به نظر استودیوهای EA همه با هم همکاری می کنند. کار کردن در چنین اجتماع بزرگی چطور است؟

بتی: بله، من نزدیک به 11 سال است که در EA هستم. چیزی که طی 3 تا 4 سال گذشته متوجه شدم، این است که همه برای پیشرفت یک بازی، دانش خود را به اشتراک می گذارند. ما شرکت بزرگی هستیم و به افراد باهوش زیادی دسترسی داریم. دکترهای BioWare اخیراً به کانادا آمدند و در مورد بازیسازی صحبت می کردند. خیلی خوب بود که آن ها به اینجا سفر کردند و روزهای خوبی را با هم داشتیم. EA Canada که ما در آن کار می کنیم بزرگترین سیستم انیمیشن را دارد که در بازی های ورزشی استفاده می کنیم و دانش ما به تمام زیرمجموعه های EA منتقل می شود. افراد حرفه ای ما در حال گسترش تکنولوژی خود هستند. ما DICE را داریم. همچنین بچه های طبقه بالا (EA Black Box) از موتور Frostbite 2.0 استفاده می کنند و ما هر روز در مورد پیشرفت تکنولوژی های خود بهتر از قبل می شویم.

NG: بازخوردها نسبت به گیم پلی بازی خیلی مثبت است. آیا اینکه بعضی ها بازی را قبل از دیدن داوری کنند، آزار دهنده نیست؟

بتی: من همیشه از همان روز اول عبارت Race It، Trick It، Survive It را برای بازی در نظر گرفته بودم و هر جا که می رفتیم، می گفتم که بازی در مورد مسابقه دادن، حقه زدن و نجات پیدا کردن هست. ما معرفی را با بخش Survive It شروع کردیم که سریع خیلی ها واکنش منفی نشان دادند و بازی را فقط محدود به همین بخش می دیدند و این در حالی بود که من بارها اشاره کرده بودم که بازی دارای سه بخش است. ما خیلی پیشرفت کردیم و اگر الان بازی را انجام دهید، آن را کاملاً شبیه به دموی CG اولیه ای که نشان دادیم، خواهید دید.

NG: ولی حالا همه با دید مثبت به بازی نگاه می کنند...

بتی: از طرفدارها به خاطر این موضوع سپاسگزار هستم. هر وقت نمایشی از بازی عرضه می کردیم، من تک تک نظرهای آن ها را در Facebook می خواندم و سعی می کردم بازی را آن طور که طبق سلیقه آن ها است، بسازم. من این بازی را برای خودم نمی سازم. این بازی را برای آن ها می سازم، چون دقیقاً همان چیزی هست که می خواهند.

NG: در مورد فریم بازی توضیح می دهید؟

بازی روی 60 فریم است و وقتی Motion-Blur به آن اضافه می شود 30 می شود. می خواستیم در هر دو حالت 60 فریم را داشته باشیم، ولی محیط های بازی خیلی بزرگ هستند و چنین چیزی غیرممکن است. 30 فریم با Motion-Blur کاملاً نرم و روان است و همچنین هر دو بخش را در کنار هم تست کردیم و جداً نتوانستم تفاوت را تشخیص دهم.

NG: شما به بخش Split Screen خیلی علاقه مند بودید، ولی به نظر بازی با این کیفیت نمی توانست اینطور باشد.

بتی: بله، ما می توانستیم Split Screen را در بازی اضافه کنیم، ولی هزینه و تکنولوژی بسیار سنگینی می خواست. شما باید همیشه فریم را در نظر داشته باشید و حتی بعضی وقت ها رزولوشن را هم به خاطر آن کم کنید. مسلماً بعضی ها به خاطر حذف شدن این بخش ناراحت شدند، ولی وقتی به بازی های Racing نگاه کنید، می بینید که خیلی از آن ها اصلاً چنین قابلیتی را ندارند. خصوصاً این بخش فقط به درد بخش Race It می خورد و در قسمت Trick It و Survive It جواب نمی داد. در کل، روزی که مجبور شدیم این بخش را حذف کنیم، روز غم انگیزی بود.

NG: نبود Split Screen در NFS: Hot Pursuit آنچنان مشکل خاصی نبود.

بتی: احساس خوبی به من دادید (خنده). روزی که در مورد این موضوع بحث می کردیم، من به تیم گفتم: "بگذارید فکر کنم." به خانه رفتم و Hot Pursuit را بازی کردم و متوجه شدم که آن ها هم Split Screen نداشتند و همه عاشق آن بازی بودند. می دانم که این یک موضوع ناراحت کننده است و سعی نمی کنم بهانه بیاورم، ولی شما نمی توانید همه چیز را با هم داشته باشید.

NG: بخش چندنفره بازی دارای مسابقات شرط بندی است. آیا این موضوع را از COD: Black Ops الهام گرفتید؟

بتی: در حقیقت ما این بخش را قبل از آن بازی داشتیم و وقتی دیدم که Black Ops هم آن را دارد و مردم آن را دوست دارند، به خود گفتم که می دانستم این بخش جالب خواهد شد. من پوکر آنلاین زیاد بازی می کردم و با خود گفتم که چطور می توان این بخش شرط بندی را به یک بازی مثل SSX اضافه کرد و نتیجه این بخش شرط بندی شد.

NG: این بخشی که در قسمت Offline هم می توانید رکورد بزنید و بعد از آنلاین شدن دوستانتان را دعوت کنید تا رکورد شما را بزنند، خیلی جالب شده است.

بتی: این یک موضوع خیلی مهم بود. می خواستیم همیشه دنیای SSX به صورت Connect و زنده باشد و این احساس را داشته باشید که همیشه آنلاین هستید. شما می توانید تمرین کنید و بهترین بازی خود را بعد از آن به صورت آنلاین بگذارید که با شخصیت روح مانند شما مسابقه دهند و به نوعی قدرت نمایی کنید.

NG: در مورد عرضه PSVita چه فکر می کنید؟
بتی: این کنسول را در نمایشگاه Gamescom دیدم. دستگاه خیلی جالبی بود و دوست داریم که SSX را روی این دستگاه ها هم گسترش دهیم. من عاشق بازی های کنسول های دستی و موبایل هستم و حتماً یک دستگاه خواهم خرید.




[ سه شنبه 11 بهمن 1390 ] [ 11:23 ق.ظ ] [ مهدی ف.خ ]
.: Weblog Themes By CoolWallpapers.ir :.
تبلیغات




درباره وبلاگ


امیدوارم توی این وبلاگ بهتون خوش بگذره

آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب
ابزار وبلاگنویسان
http://www.pardisgame.net/refral/ref?37248 Free counters!









Online User

بازی آنلاین



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم


ساخت کد موزیک